Wednesday, September 21, 2011

Tengah tunggu Visa.. hmmm~

hmm..MasyaAllah..lambat pula diorang nak issue Visa ni..kate cuma 3-5 hari je kalau xada masalah..petang tadi dah confirmkan ticket on 26th sept..naik Emirate.. if ada masalah dengan visa..nmpak gaya nak kene delay lagi la ni..kene bayar RM150 pula kalau nak delay.. adusss.. duit oh duit.. maaf abah ye..insyaAllah..nnti akak dah kaya..akak gnti balik ye..hehe.. <^.^>.. moga2 Allah permudaahh.. aminn..

Alhamdulillah..mujur ada org nak tunggu kat Airport Heathrow nnti....MasyaAllah..kalau minta pertolongan dari Allah..selalu dipermudah..

Dari Abu Hurairah r.a katanya: Nabi saw. bersabda: "Allah berfirman: "Aku menurut dugaan hambaKu terhadap Aku dan Aku bersama dengan dia, apabila dia mengingati (menyebut) Aku. Apabila dia menyebut Aku dalam hatinya, nescaya Aku menyebutnya pula sendiriKu. Dan kalau dia menyebut Ku di hadapan orang banyak, nescaya Aku menyebutnya pula di hadapan orang banyak yang lebih baik Kalau dia mendekatkan diri kepada Ku sejengkal, nescaya Aku mendekat kepadanya sehasta. Dan kalau dia mendekatkan diri kepada Ku sehasta, nescaya Aku mendekat kepadanya sedepa. Dan kalau dia datang kepada Ku berjalan biasa, nescaya Aku datang kepadanya berlari."

SubhanaAllah.. kasih sayang Allah itu amat besar ke atas Hamba2 Nya.. Ya RabB.. lindungilah kami daripada menjadi org2 yang sombong padaMu..Rabbi yassir wala tu'assir..

Kalau Visa siap minggu nie..tinggal lagi 5 hari je lagi nak fly! aa.. seramnyee.. sorang2 je kat sana!.. nk fly ni pon..xde kawan..tapi nasib baik agent travel tu mentioned, ade few students Malaysia yg naik Emirates juga on 26th ni..Ya RabB..pertemukanlah aku dngn mereka di KLIA nnti.. >.<

Masa kat UIA dulu..aku ada nadiatul,kak umi, kak fai, citah..dan rakan2 yg lain.. but this one is totally different..! now.. i ll become a foreigner!.. aaa! mcm2 perasaan berbaur...tape2..Allah kan ada.. *mode tenangkan diri..terasa mcm mimpi pula.. *cubit pipi~

InsyaAllah...moga2 dipermudah semua urusan di sana nnti..semoga Allah pertemukan aku dengan rakan yg sejiwa di UK..yang dpt remindkan aku pabila terleka..just like my beloved frens di Malaysia..aah..im gonna miss them soo much.. kak umiii, nadiatul,kak fai, citah, murni, and ada!

AGD ECE : 25th March 2011 - really miss my student life at UIA


Friendships which can never be replaced <^.^>

Beruntungnya bagi mereka yang beriman.. setiap pertemuan tiada ungkapan perpisahan..doa di titip pabila kerinduan..ukhuwah moga berkekalan hingga ke syurga idaman..amiin.. Guyz.. Ukhuwah fillah for ever.. insyaAllah~ <^^,>

ya RabB..moga dipermudah semua urusan.. amiinnn..

No comments: