There was an error in this gadget

Friday, July 25, 2008

waaa..aku bukak blog.!

salam to all muslim n hi to all non muslim..

waa..tak percaya aku bukak blog sendirik..huhu...aper yang menyebabkan aku bukak blog nih..muni thnks to u..u ve inspired me dear..haha..hari ni hari agak bersejarah gak la dlm hidup aku..sbb aku membuka blog sendirik..blog yang aku kutuk2 tuh..akhirnya ku aktifkan dalam hidupku..hehe..moral..lain kali jgn kutuk2..bukan aper..aku mls nak tulis blog..lagipun hidupku di kampus aagak bz..jadik mungkin aku akan menganak tirikan blog ku..huhu..insYaAllaah aku akan cuba memberikan sepenuh komitmen untuk blog yang aku dah create nih...

2 comments:

merrymernixmur said...

salam..lovin' ur blog!! yeay! keep in touch dear!

merrymernixmur said...

rasanya semalam ak dah post comment..x kuar agaknye.good on u! keep in touch ek =)